Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Senfoni Orkestrası @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • jeanluc • 11 Ağustos 2006 00:00 • #621874
    :D
    çok güzel bir konser olacak arkadaşlar.
    gerek bizim açımızdan, gerekse şebnem ferah grubu açısından herşey pek keyifli.provalar gayet güzeldi..
    biletlerin pahalı olduğuna bakmayın.sahne üzerinde 70-80 kişilik bir ekip var.bu kadar kişiyi toplamak, organize bir iş yapmak ve güzel bir iş yapmak çok zor.ama ortaya çıkacak olan şeyi düşündüğünüzde o kadar da pahalı gelmeyebiliyor...
Bu konunun tüm mesajları