:D
çok güzel bir konser olacak arkadaşlar.
gerek bizim açımızdan, gerekse şebnem ferah grubu açısından herşey pek keyifli.provalar gayet güzeldi..
biletlerin pahalı olduğuna bakmayın.sahne üzerinde 70-80 kişilik bir ekip var.bu kadar kişiyi toplamak, organize bir iş yapmak ve güzel bir iş yapmak çok zor.ama ortaya çıkacak olan şeyi düşündüğünüzde o kadar da pahalı gelmeyebiliyor...