Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Senfoni Orkestrası @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • Zilunath • 1 Ağustos 2006 00:00 • #621868
    orkestranın ne anlama geldiğini bilmeyen arkadaşlara ithafen ;
    ç
    eşitli çalgılardan oluşan bir müzik topluluğudur ve 17. yüzyıl dolaylarında ortaya çıkmış. o dönemlerde sanat, saray ahalisinin tekelinde olduğundan kısıtlı bir kitleye hitap ederlerdi. zamanla gelişmiş, halka kadar inmiş, bünyesindeki müzisyenler artmış ve şu anki haline gelmiştir. sayıları zaman zaman yüz (100)'ün üstüne çıkan bu müzisyenler ordusunu kontrol etmesi, yönlendirmesi için bir de maestro/orkestra şefi vardır. senfoni orkestrası, filarmoni orkestrası, oda orkestrası gibi çeşitleri de bulunmaktadır.


    bunun üzerine 112 milyon çok diyorsanız... hatta ve hatta 30 40 milyonluk seçeneklerde varken gidilmez diyorsanız.seçiminizdir der geçerim artık.
Bu konunun tüm mesajları