senfoni denince aklıma hep Metallica'nın 99'da senfoni orkestrasıyla verdiği konser geliyor, onun kadar mükemmelini yapabilecek olan var mı acaba?
29 Temmuz 2006 Cumartesi | Yazan: Metallic Black
arkadaşım sen uyuyosun galiba. KISS 2003 yılında 30. yılları şerefine avustralyada melbourne senfoni orkestrasıyla bi konser verdi. seyirci S&M den 3 kat daha fazlaydı. sahne şovları inanılmazdı Kissin üstüne sahne şovu yapan grup tanımıyorum zaten. ayrıca tüm senfoni orkestrası üyelerinin yüzünde kiss makyajı vardı.. araştırmadan etmeden yazıyosunuz. biliyosan konuş alim sansınlar,bilmiyosan susda adam sansınlar.atalarımızın en sevdiğim lafı..