valla ben kendimce ne olduğunu söyleyeyim.. avrupa ve amerika seyircisi doydu, 80lerin hard rock gruplarına talep Amerika'da sıfırlandı (grubge akımı sağ olsun..) "babalar" da artık 3. dünya ülkelerine düştüler, belki buralardan cebimizi doldururuz diyorlar.. ben de gideceğim muhtemelen bu konsere, ama 10-15 yıl önce değil de şimdi geldikleri için de yazıklar olsun demeden edemiyorum..ne yazık ki dertleri "Türkiye'de de rock dinleniyormuş, hadi biz de çalalım onlara" falan değil yani...