-
abi noluyoruz ya?:)
alphaville,orphaned land ve şimdide white lion
koşanzi...bilet alanzi...!
-
gunsn roses, whitesnake, iptal olmasaydı wasp.. hakkaten noluyoruz? maşallah da hepsine yeticek paramız yok ki :(
-
abi bu ne bereket babalar istanbula yağıyo be.işte bütün kışa yetcek konser.aralık'a kadar bu konseri beklicez.aralıktan sonra da yaza kadar bu konseri konuşcaz
when the children cry................
-
Evet, gitmek istiyorum!!!..;) Yalan olmasın bu da.. Nolur!
-
saçlar bomba :)
-
yahu biri el atsında dokken,twisted sister gibi gruplarıda getirsin.bu yıl hard'n heavy yılı oldu valla :)
-
HUNGRY!!! I'm hungry to see White Lion.
-
ah ah kaçarmı ama kaçacak ne yapsam da gitsem bilmiyorum ki
-
sağ eller havaya white lion buraya:d
-
valla ben kendimce ne olduğunu söyleyeyim.. avrupa ve amerika seyircisi doydu, 80lerin hard rock gruplarına talep Amerika'da sıfırlandı (grubge akımı sağ olsun..) "babalar" da artık 3. dünya ülkelerine düştüler, belki buralardan cebimizi doldururuz diyorlar.. ben de gideceğim muhtemelen bu konsere, ama 10-15 yıl önce değil de şimdi geldikleri için de yazıklar olsun demeden edemiyorum..ne yazık ki dertleri "Türkiye'de de rock dinleniyormuş, hadi biz de çalalım onlara" falan değil yani...