Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

White Lion @ İstanbul - Ankara - Eskişehir - İzmir - Antalya

  • necrosamash • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622070
    abi noluyoruz ya?:)
    alphaville,orphaned land ve şimdide white lion
    koşanzi...bilet alanzi...!
  • DiMpLe • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622071
    gunsn roses, whitesnake, iptal olmasaydı wasp.. hakkaten noluyoruz? maşallah da hepsine yeticek paramız yok ki :(
  • tabutaht • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622072
    abi bu ne bereket babalar istanbula yağıyo be.işte bütün kışa yetcek konser.aralık'a kadar bu konseri beklicez.aralıktan sonra da yaza kadar bu konseri konuşcaz
    when the children cry................
  • BLue_TeaR • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622073
    Evet, gitmek istiyorum!!!..;) Yalan olmasın bu da.. Nolur!
  • Hayda Bire • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622074
    saçlar bomba :)
  • mad • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622075
    yahu biri el atsında dokken,twisted sister gibi gruplarıda getirsin.bu yıl hard'n heavy yılı oldu valla :)
  • Greg Howe • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622076
    HUNGRY!!! I'm hungry to see White Lion.
  • mansons pain • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622077
    ah ah kaçarmı ama kaçacak ne yapsam da gitsem bilmiyorum ki
  • CynKanfelaketi • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622078
    sağ eller havaya white lion buraya:d
  • barrios • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622079
    valla ben kendimce ne olduğunu söyleyeyim.. avrupa ve amerika seyircisi doydu, 80lerin hard rock gruplarına talep Amerika'da sıfırlandı (grubge akımı sağ olsun..) "babalar" da artık 3. dünya ülkelerine düştüler, belki buralardan cebimizi doldururuz diyorlar.. ben de gideceğim muhtemelen bu konsere, ama 10-15 yıl önce değil de şimdi geldikleri için de yazıklar olsun demeden edemiyorum..ne yazık ki dertleri "Türkiye'de de rock dinleniyormuş, hadi biz de çalalım onlara" falan değil yani...