Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

White Lion @ İstanbul - Ankara - Eskişehir - İzmir - Antalya

  • inoxes • 15 Ağustos 2006 00:00 • #622111
    grupta 1 elemanın değişikliği bile grubun soundunu değiştirirken 3 eleman değişikliğinde böyle olması normal..
    Aynı zaman da mike tramp saçları uzattı deri pantolonunu giydi ve istanbula geliyor tarzda 80 lerden fark olsada hala klas bir tarzı var :)
  • pantera4ever • 16 Ağustos 2006 00:00 • #622112
    sonsuza kadar 80's.. ateşi ölmeyecek...
    9 Ağustos 2006 Çarşamba | Yazan: longliveglam

    Budur!!nolursa olsun gideriz mike abimizi gormemizde yeter gari
  • PoorBoyBlues • 23 Ağustos 2006 00:00 • #622114
    valla ben kendimce ne olduğunu söyleyeyim.. avrupa ve amerika seyircisi doydu, 80lerin hard rock gruplarına talep Amerika'da sıfırlandı (grubge akımı sağ olsun..) "babalar" da artık 3. dünya ülkelerine düştüler, belki buralardan cebimizi doldururuz diyorlar.. ben de gideceğim muhtemelen bu konsere, ama 10-15 yıl önce değil de şimdi geldikleri için de yazıklar olsun demeden edemiyorum..ne yazık ki dertleri "Türkiye'de de rock dinleniyormuş, hadi biz de çalalım onlara" falan değil yani...
    8 Ağustos 2006 Salı | Yazan:

    Talebin azlığı kesinlikle doğru ama sıfırlandı demek tamamen yanlış olur.. Poison verdiği son Amerika konserinde tam 40.000 kişiye çaldı... Demek ki insanlar hala hair metal dinliyor, bugün İsveç'in müzik piyasasında onlarca yeni hair metal grubu var, üstelik hepsi daha 20'li yaşlarda.. Bu yeni gruplar Sony, Universal gibi dev plak firmalarıyla albüm anlaşması imzalıyorlar.. White Lion konserinde bende en ön sıralarda olacağım..
  • inoxes • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622115
    Balkon VIP: 50 YTL
    Salon Ayakta: 35 YTL
    II.Balkon (Kısıtlı Görüş): 25 YTL

    afis..
    http://www.biletix.com/img/poster/buyuk/whitelionposter.gif
  • 2mi3 • 1 Eylül 2006 00:00 • #622116
    Günler geçmiyo gelmiyo Aralık ayı....
  • beklicem321 • 22 Eylül 2006 00:00 • #622118
    White Lion'un 1 ve 2 aralık tarihlerinde İstanbul ve Ankara'da gerçekleştireceğimiz konserleri için oluşan büyük ilgi nedeniyle ve diğer şehirlerde yaşayan rock müzik severlerin yoğun isteği üzerine White Lion Eskişehir Ve İzmirde de konser gerçekleştirecek.

    Hayırlı olsun tüm Eskişehirli ve İzmirli Garaj ahalisine..Mekanlar kesinleşince burdan bildiririm.
  • jagstangCobain • 14 Kasım 2006 00:00 • #622119
    burada yeni melekteki konserde 18 yaş sınırı yoktur diyor fakat biletix te vardır diyor.. ne diye sınır koyuyorlar ki white lion zaten ayak altına düşmüş bir grup değil belli bi yaş ortalaması gelecektir konsere.. napıcam ben şimdi..
  • Ratt • 2 Aralık 2006 00:00 • #622120
    konser sonrası ilk yorumu ben yazayım. mükemmel konserdi. warsong, going home tonight, don't say it's over dısında hemen hemen bütün şarkıları söylediler valla. konserin sonlarına doğru radar love u söylerken mike tramp elimi tuttu :))
  • longliveglam • 6 Aralık 2006 00:00 • #622121
    mike tramp in white lionı...dumur..rezalet...yıkım...tam anlamıyla fiyasko..keşke gitmeseydim...
  • realmaster • 6 Aralık 2006 00:00 • #622122
    Konser harikaydı bu yıl gittiğim whitesnaketen sonraki en iyi ikinci konserdi düşünsenize ya 2 parça haricinde herkes şarkları baştan sona hep bir ağızdan söledi. evet sahne şovu açısından çok iyi değildiler diyebilirim bir kaç şarkıda yanlış giriş yapılmış ve davulcunun ritm kaçırmış olduğunu söleyebilirim ama ses aynı ses gitar tonları aynı tonlardı. bence çok güzeldi:) gitmeyenlere geçmiş olsun diyorum büyük konser kaçırdılar