Konser harikaydı bu yıl gittiğim whitesnaketen sonraki en iyi ikinci konserdi düşünsenize ya 2 parça haricinde herkes şarkları baştan sona hep bir ağızdan söledi. evet sahne şovu açısından çok iyi değildiler diyebilirim bir kaç şarkıda yanlış giriş yapılmış ve davulcunun ritm kaçırmış olduğunu söleyebilirim ama ses aynı ses gitar tonları aynı tonlardı. bence çok güzeldi:) gitmeyenlere geçmiş olsun diyorum büyük konser kaçırdılar