Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

White Lion @ İstanbul - Ankara - Eskişehir - İzmir - Antalya

  • queenemre • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622080
    muhtemelen yalan haber. gitarist vito bratta yıllardır müzik yapmıyor, pizza dükkanı işlettiğini okumuştum bir yerlerde. eğer white lion geliyorsa bile muhtemelen başka bir kadrodur gelen. öyle hemen gaza gelmeyin bir araştırın derim.
  • suffersystem • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622081
    bi alttaki yoruma katılıyorum... Ne bende o zamanki iştah kaldı ne de onlarda o zamanki ruh kalmıştır....
  • enkin • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622082
    white lion ben bunları öldü sanıyodum gelmesini istediğim 1. gruptu ya bunlar gelsin baska ne isterim ama allah için whitesnake gbi parkormanda olmasın ne ...tan ses sistemi var oranın akustiği mi yok ne hiçbise anlasılmadı ....
  • _jackdaniels_ • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622083
    geliceklerini duyduğumda heyecandan altıma işiycektim :) aslında eski whitelion tadını pek alamycaz çünkü efsanevi gitarist vitto bratta artık grupla birlikte değil ama yne de mike tramp bize muhteşem bi gece yaşatıcak... bu sene de konser biletlerine sevet harcadık ama canları sağolsun yine gelsinler yine ilk çıktığında alalım türkiye de 80 ler fırtınası sebastian bach la başladı m.s.g-guns'n roses-whitesnake le devam etti şimdi sırada winger ve whitelion var bu konserler kalp krizlerine neden olabilir...
  • 2mi3 • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622084
    Ofofofof gunsnroses,whitesnake üstüne iyi gider...:)
  • inoxes • 8 Ağustos 2006 00:00 • #622085
    muhtemelen yalan haber. gitarist vito bratta yıllardır müzik yapmıyor, pizza dükkanı işlettiğini okumuştum bir yerlerde. eğer white lion geliyorsa bile muhtemelen başka bir kadrodur gelen. öyle hemen gaza gelmeyin bir araştırın derim.


    valla millete araştırın diyene kadar kendin araştırmış olsan bu kadar gereksiz cümleler kurmazdın..

    Bu organizasyonu yapan şirket whitesnake , guns n roses gibi grupları ülkemize getiren echoes productions oldugu için haberin yalan olma faslını öncelikle kafandan sil..
    Diğer taraftan..
    Şimdi ki White Lion grubunda sadece Vito Bratta değil orjinal kadrodan kimse yok grubun yönetimini tamamen Mike Tramp aldi ve uzun suredir White Lion playlisti ile bir çok konser veriyorlar..Eger arastırmış olsan çıkan live albümlerinden haberin olurdu..
  • inoxes • 9 Ağustos 2006 00:00 • #622086
    haber kaynağı için url :
    http://www.echoesproduction.com/site/Haber.asp?HID=72
  • longliveglam • 9 Ağustos 2006 00:00 • #622088
    l.a. guns da, sebastian bach da, guns da, whitesnake da orji kadrolarıyla gelmediler,,ayrıca lynn turner, glen hughes, msg de öyle ve daha niceleri...ama hepsinde de gördük ki gelen adamlar da müthişti..ama tabi kim istemez vito'yu, snake sabo'yu, vanderberg'i ve daha nice efsane ismi görmeyi..ama olmuyor işte artık bu müzik tüm dünyada sadece bizim gibi bu müziğe gönülden bağlı sayılı insanlar tarafından dinleniyor ve öyle de olacak..ama tabi ki buna ve de hepsine ölümüne gideceğiz..sonsuza kadar 80's.. ateşi ölmeyecek...
  • inoxes • 9 Ağustos 2006 00:00 • #622089
    hahaha yalan üstüne yalan, konserin doğruluğunu öğrendik ama vito brattasız white lion 'a ancak white lion'ın yandan yemişi diyebilirim. bu da gelse sebastian bach gibi mike tramp ve tayfası diye anlardık.

    millete araştırın diyene kadar araştırsaydında anlasaydın ozaman ne diyim.
    O kadar vito hayranıysan 2001 yılında white lion un reunion yapmaya çalıştıgını ama buna en çok karşı çıkanın vito oldugunu bilir vitonunda 1995 den beri eline adam gibi gitar almadıgını müzikten elini ayağını çektigini bilirdin...
    Öyle veya böyle White Lion şarkılarını Mike Tramp in ağzından ilk belkide son kez dinlemek isteyen aynı ağızdan when the children cry i söylemek isteyen gelir konsere..
  • paganini • 9 Ağustos 2006 00:00 • #622090
    inanılmaz. bi de vito olsaydı ah ah :(