Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Blues For Yavuz 2006 @ Roots Bar - Taksim - İstanbul

  • not for money • 26 Ağustos 2006 00:00 • #622329
    yavuz çetinin hiçbir üstün özelliği yoktur. şarkıları 3 akorlu, solosuz, gitarları kolay, sözler hafif politik.... her rockçıda bu var abi... yavuz çetini diğerlerinden "üstün" görmenizin tek sebebi ölmüş olması, dimi? curt cobain e de, elvis e de, marilyn monroe ya da öyle yapıldı. kariyerinin zirvesinde kendini vuruyosun ve insanlar sana "tanrı" , "efsane","ilah" diyo... tek nedeni de yaptıın işin farklı olması diyil... ölmüş olman... ne nice yavuz çetinler geldi geçti de hayattalar diye değerleri bilinmedi... anma gecesi yapılacak bi şahsiyet değildir bence yavuz çetin...
    26 Ağustos 2006 Cumartesi | Yazan: Corpsegrinder

    bi sittir git yaaa
Bu konunun tüm mesajları