9 eylülde hava kötü olabilir, bilet almak için son güne kadar beklenmelidir kanımca..
28 Ağustos 2006 Pazartesi | Yazan: Hayda Bire
ek$i sözlük yazarı gibi yazmıs hee
yagmuru dert etmeyin abi yagmur yagmasa zaten diger adamlar elindeki su şişelerini kalabalığa boca ediyo her halükarda ıslanacaksın yani yagmuru bahane etme gel:P