-
havayı hıc umursamayın yaa gecen sene 5 subat 12 saat kesıntısız muzık karlar altında hava sartları pek koymuyo acıkcası sırf mavı sakal ıcın bıle gıdılır bence
-
bence sadece adını oyle yapmıslar.ama gıdılesı bır festıval mavı sakal orada,zaradan adam,demır demırkan,yenı türkü.hepsı bır arada daha ne ıstıyorsunuz kı.
-
baba ne yağmuru ne şeyi yavvv 10 ytl ass ın dediği gibi herbiri zaten 40-50 ytl .hepside tapılası adamlar kaçar mı be ayrıca yağmurda tabi ki daha çoşkulu olur
-
şubat ayındaki kadar kötü olmayacağı kesin olduğundan gidilir bence =) en azından donma tehlikesi olmaz
-
demir demirkan için gidilebilir aslında
-
oradayız yeni türkü ve mavi sakal yıllardır göremediğim 2 grup.
-
yaa kesin gidilir be bu kadar güzel bisürü grup ya sadece 10 ytl kaçırılınır mı gerçi parası o kadar önmli değil..hava nolursa olsun gidilir..
-
anima mavi sakal zardanadam demir demirkan yeni türkü duman
dj dirty face kola grubu olarak 9 eylülde yedikule zindanlarındayız
kimse bu müzik şölenini kaçırmasın
-
Valla güzel bir organizasyon. Gideyim ben en iyisi :)
-
ulan bende gördüm extreme yazıyo aha tam dişime göre bi festival üstelik ucuz dedim..cıkan grupları okuduktan sora hüsrana ugradım..nasıl bile extreme festival bu nedir yaa bu kadar düştükmü müzik etigine uyarmı böyle bi isim..cıkar babalar gibi extreme metal yaparsın adına extreme festival dersin ama dumanla animayla olcak iş degil bunlar..organizasyonu yapan kişiye bu başlıgı uygun gören kişiye soruyorum sence extreme nedir?bumudur yani bu kadar mı?extreme anlayışınıza..