Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Extreme Fest @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • thegod • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622360
    havayı hıc umursamayın yaa gecen sene 5 subat 12 saat kesıntısız muzık karlar altında hava sartları pek koymuyo acıkcası sırf mavı sakal ıcın bıle gıdılır bence
  • ass • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622361
    bence sadece adını oyle yapmıslar.ama gıdılesı bır festıval mavı sakal orada,zaradan adam,demır demırkan,yenı türkü.hepsı bır arada daha ne ıstıyorsunuz kı.
  • cado • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622362
    baba ne yağmuru ne şeyi yavvv 10 ytl ass ın dediği gibi herbiri zaten 40-50 ytl .hepside tapılası adamlar kaçar mı be ayrıca yağmurda tabi ki daha çoşkulu olur
  • coya camaquen • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622363
    şubat ayındaki kadar kötü olmayacağı kesin olduğundan gidilir bence =) en azından donma tehlikesi olmaz
  • impovida_tolga • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622365
    demir demirkan için gidilebilir aslında
  • kargofanclub • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622367
    oradayız yeni türkü ve mavi sakal yıllardır göremediğim 2 grup.
  • ŞaH_MaT999 • 29 Ağustos 2006 00:00 • #622368
    yaa kesin gidilir be bu kadar güzel bisürü grup ya sadece 10 ytl kaçırılınır mı gerçi parası o kadar önmli değil..hava nolursa olsun gidilir..
  • KOLA punk rock • 29 Ağustos 2006 00:00 • #622369
    anima mavi sakal zardanadam demir demirkan yeni türkü duman
    dj dirty face kola grubu olarak 9 eylülde yedikule zindanlarındayız
    kimse bu müzik şölenini kaçırmasın
  • ilkerist • 29 Ağustos 2006 00:00 • #622370
    Valla güzel bir organizasyon. Gideyim ben en iyisi :)
  • People_eQuaL • 29 Ağustos 2006 00:00 • #622371
    ulan bende gördüm extreme yazıyo aha tam dişime göre bi festival üstelik ucuz dedim..cıkan grupları okuduktan sora hüsrana ugradım..nasıl bile extreme festival bu nedir yaa bu kadar düştükmü müzik etigine uyarmı böyle bi isim..cıkar babalar gibi extreme metal yaparsın adına extreme festival dersin ama dumanla animayla olcak iş degil bunlar..organizasyonu yapan kişiye bu başlıgı uygun gören kişiye soruyorum sence extreme nedir?bumudur yani bu kadar mı?extreme anlayışınıza..