-
9 eylülde hava kötü olabilir, bilet almak için son güne kadar beklenmelidir kanımca..
-
aaa süpermiş gidilir buna yağmurda çok koymuyor bea abi daha çoşturduğuda oluyor ucuzmuş da
-
yağmurda zindanlar kötü olur ya... umarım yağmur filan olmaz....
-
9 eylülde hava kötü olabilir, bilet almak için son güne kadar beklenmelidir kanımca..
28 Ağustos 2006 Pazartesi | Yazan: Hayda Bire
ek$i sözlük yazarı gibi yazmıs hee
yagmuru dert etmeyin abi yagmur yagmasa zaten diger adamlar elindeki su şişelerini kalabalığa boca ediyo her halükarda ıslanacaksın yani yagmuru bahane etme gel:P
-
gıdelım abı gelın ıste yagmur falan hıkaye.dun barısarockta bıra yagdı uzerıme :)keyıflı olur ya hem mavı sakalı yıllar sonra ızleme fırsatımız olurr...
-
bence guzel bı festıval olacak.zardan adam,mavı sakal demır demırkan kolay kolay festıvallerde bulunmayan bırde yenı türku var bunların hepsı bır arada bırde 10ytl bılet almak ıcın son gunu beklemeye gerek yok bence 100ytl degıl ya topu topu 10ytl
-
extreme ?
-
dogru vallahı mavı sakalı kım bı festıvalde gorduki simdiye kadar.abııcm bırde 10ytl sadece gelen bı grup ıcın bı konsere gıtsen 40 50ytl yı gozden cıkarman gerekıyor.hepsı 10 ytl hala saskınlıgımı atamadım bence cok kalabalık ve guzel olacak.rahat 25 bın kısı gelecek acayıp guzel olacak
-
o degilde mad'in dedigi gibi bunun neresi extreme?
demir demirkan,zardanadam ve mavi sakal için gidilebilecek bir organizasyon.
-
bleak in dediği gibi :P olsun gidilir aslında ehrehheheh