Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Extreme Fest @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • Hayda Bire • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622350
    9 eylülde hava kötü olabilir, bilet almak için son güne kadar beklenmelidir kanımca..
  • bak • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622351
    aaa süpermiş gidilir buna yağmurda çok koymuyor bea abi daha çoşturduğuda oluyor ucuzmuş da
  • nilya_ • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622352
    yağmurda zindanlar kötü olur ya... umarım yağmur filan olmaz....
  • Kjaer • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622353
    9 eylülde hava kötü olabilir, bilet almak için son güne kadar beklenmelidir kanımca..
    28 Ağustos 2006 Pazartesi | Yazan: Hayda Bire


    ek$i sözlük yazarı gibi yazmıs hee
    yagmuru dert etmeyin abi yagmur yagmasa zaten diger adamlar elindeki su şişelerini kalabalığa boca ediyo her halükarda ıslanacaksın yani yagmuru bahane etme gel:P
  • dumanlanarock • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622354
    gıdelım abı gelın ıste yagmur falan hıkaye.dun barısarockta bıra yagdı uzerıme :)keyıflı olur ya hem mavı sakalı yıllar sonra ızleme fırsatımız olurr...
  • ass • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622355
    bence guzel bı festıval olacak.zardan adam,mavı sakal demır demırkan kolay kolay festıvallerde bulunmayan bırde yenı türku var bunların hepsı bır arada bırde 10ytl bılet almak ıcın son gunu beklemeye gerek yok bence 100ytl degıl ya topu topu 10ytl
  • mad • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622356
    extreme ?
  • ass • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622357
    dogru vallahı mavı sakalı kım bı festıvalde gorduki simdiye kadar.abııcm bırde 10ytl sadece gelen bı grup ıcın bı konsere gıtsen 40 50ytl yı gozden cıkarman gerekıyor.hepsı 10 ytl hala saskınlıgımı atamadım bence cok kalabalık ve guzel olacak.rahat 25 bın kısı gelecek acayıp guzel olacak
  • bleak • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622358
    o degilde mad'in dedigi gibi bunun neresi extreme?

    demir demirkan,zardanadam ve mavi sakal için gidilebilecek bir organizasyon.
  • SONofJACKASS • 28 Ağustos 2006 00:00 • #622359
    bleak in dediği gibi :P olsun gidilir aslında ehrehheheh