-
hakikaten ya extreme'den anladıkları ne acaba
-
extreme'i duyunca soul sacrifice, cenotaph, moribund gibi gruplar bekledim ama fos çıktı bir anda!
türkiyede gerçek anlamda festivallere/etkinliklere isim bulma problemi çekiliyor sanırım...
-
burada extreme fest anca bu kadar oluyor nedn sağlam bir festival yok???
-
hiç gerek yoktu böyle extrem bi duruma ben evde oturup tv izlesem daha extrem olur heralde:/
-
gidilir gercekten:!!!fos cıktı dyen arkadaslara soruyrum 10 ytlye kımı bekliyorsunuz.!!!gitmeyın abi..ama grupları kötülemeyin bari..adamlar iyiilk yapmıs organıze etmiş..siz laf söylemekten baska bişey yapmıosunuz..
-
Emeğe Saygı Azizim.. 80+ Lira verip insanlıktan çıkmış yaratıkları dinlemektensen 10 Liraya gayet makbul..Dencek bi'şi Yok ..Hoş.!
-
her zaman da 2 kötü eleştiri yapınca fırlayan birileri olur...festivale iyi/kötü diyen olmamış(ya da gözümden kaçmış) denilen sadece şu ki "extreme adı altında gayet yumuşak adamların çıkartılması"...extreme ismi kullanılmak zorunda değildi dimi?
-
yeni türkü
3 kere izledim,3bin kere daha izlerim...10 ytl bedava,sırf YT için bile kaçırılmz
-
rocken coke dan daha iyi bir organizasyon olduğu kesin hem 10 ytl sudan ucuz , bravo valla
-
festival, gruplar, fiyatlar falan hoş. herşey güzel, gitmek isterim..
ama extreme... sanırım hala ingilizce ne olursa olsun birşeyler yazınca "karizma" olduğunu sananlar var..
vay be extreme.. ne karizma isim..