Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Extreme Fest @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • Gothic_Artist • 29 Ağustos 2006 00:00 • #622372
    hakikaten ya extreme'den anladıkları ne acaba
  • Magl0r • 30 Ağustos 2006 00:00 • #622373
    extreme'i duyunca soul sacrifice, cenotaph, moribund gibi gruplar bekledim ama fos çıktı bir anda!

    türkiyede gerçek anlamda festivallere/etkinliklere isim bulma problemi çekiliyor sanırım...
  • one204 • 30 Ağustos 2006 00:00 • #622374
    burada extreme fest anca bu kadar oluyor nedn sağlam bir festival yok???
  • hk_guitar • 30 Ağustos 2006 00:00 • #622375
    hiç gerek yoktu böyle extrem bi duruma ben evde oturup tv izlesem daha extrem olur heralde:/
  • killme666 • 31 Ağustos 2006 00:00 • #622376
    gidilir gercekten:!!!fos cıktı dyen arkadaslara soruyrum 10 ytlye kımı bekliyorsunuz.!!!gitmeyın abi..ama grupları kötülemeyin bari..adamlar iyiilk yapmıs organıze etmiş..siz laf söylemekten baska bişey yapmıosunuz..
  • Malbora • 31 Ağustos 2006 00:00 • #622377
    Emeğe Saygı Azizim.. 80+ Lira verip insanlıktan çıkmış yaratıkları dinlemektensen 10 Liraya gayet makbul..Dencek bi'şi Yok ..Hoş.!
  • Magl0r • 1 Eylül 2006 00:00 • #622378
    her zaman da 2 kötü eleştiri yapınca fırlayan birileri olur...festivale iyi/kötü diyen olmamış(ya da gözümden kaçmış) denilen sadece şu ki "extreme adı altında gayet yumuşak adamların çıkartılması"...extreme ismi kullanılmak zorunda değildi dimi?
  • gokcen • 1 Eylül 2006 00:00 • #622379
    yeni türkü
    3 kere izledim,3bin kere daha izlerim...10 ytl bedava,sırf YT için bile kaçırılmz
  • pinkfloyd64 • 2 Eylül 2006 00:00 • #622380
    rocken coke dan daha iyi bir organizasyon olduğu kesin hem 10 ytl sudan ucuz , bravo valla
  • ETSOTE • 2 Eylül 2006 00:00 • #622381
    festival, gruplar, fiyatlar falan hoş. herşey güzel, gitmek isterim..

    ama extreme... sanırım hala ingilizce ne olursa olsun birşeyler yazınca "karizma" olduğunu sananlar var..
    vay be extreme.. ne karizma isim..