Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Mor ve Ötesi @ O.D.T.Ü Stadyumu

  • arsenik • 23 Eylül 2006 00:00 • #622534
    tam umudumuzu kaybetmişken küçük sevgilimi ve hatta bu aşk fazla sana yı birlikte söylemeleri çok iyi oldu :D
    bi de sahne öyle olmasaydı mükemmel olacaktı ama bu hali de mükemmele yakın...
Bu konunun tüm mesajları