Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Mor ve Ötesi @ O.D.T.Ü Stadyumu

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Şebnem Ferah & Mor ve Ötesi @ O.D.T.Ü Stadyumu
  • arsenik • 13 Eylül 2006 00:00 • #622531
    odtü kkm den alabilirseniz 20ytl
  • keremklover • 14 Eylül 2006 00:00 • #622532
    bu konser kaçarmı bea?
  • lena avrıl • 14 Eylül 2006 00:00 • #622533
    ühü ühü ya şimdi karabüke kim gelir ya bi üni.ye geçiim dağıtçam ortalığı:P
  • arsenik • 23 Eylül 2006 00:00 • #622534
    tam umudumuzu kaybetmişken küçük sevgilimi ve hatta bu aşk fazla sana yı birlikte söylemeleri çok iyi oldu :D
    bi de sahne öyle olmasaydı mükemmel olacaktı ama bu hali de mükemmele yakın...
  • keremklover • 9 Ekim 2006 00:00 • #622535
    mükemmel ve ötesiydi ama şunu söylemeliyim ki bi mvö fan olarak şebo yu mvö den daha çok beğendim valla
  • kozmik vodvil • 11 Ekim 2006 00:00 • #622536
    benim küçük sevgilimi beraber söylemiş olduklarını biliyorum,bünyeme katkı sağladı,manen ordaydım,hatırası var çünkü...
  • astoldby_me • 12 Ekim 2006 00:00 • #622537
    organizasyon b.k gibiydi gerizekalı rektör sahne önüne levha koydurmadığı için 1000 m öteden izlemek zorunda kaldık. stadın en önünde olduğum için öndeki mal güvenlik görevlileri de biz işimizi yapıyoruz deyip ayarı vererekten kafamı ne yana kaydırsam o yana geçtiler. ses sistemi iyiydi zaten o.d.t.ü konseleri o açıdan iyi olur. mvöyü beğenmedim piyasa gençliğe piyasa şarkılarını icra ettiler. şebom iyiydi repertuarı değiştirmiş a.k.c.k.dan parçalar eklemiş yeni fanların bilmeyecekleri.