Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Mor ve Ötesi @ O.D.T.Ü Stadyumu

  • astoldby_me • 12 Ekim 2006 00:00 • #622537
    organizasyon b.k gibiydi gerizekalı rektör sahne önüne levha koydurmadığı için 1000 m öteden izlemek zorunda kaldık. stadın en önünde olduğum için öndeki mal güvenlik görevlileri de biz işimizi yapıyoruz deyip ayarı vererekten kafamı ne yana kaydırsam o yana geçtiler. ses sistemi iyiydi zaten o.d.t.ü konseleri o açıdan iyi olur. mvöyü beğenmedim piyasa gençliğe piyasa şarkılarını icra ettiler. şebom iyiydi repertuarı değiştirmiş a.k.c.k.dan parçalar eklemiş yeni fanların bilmeyecekleri.
Bu konunun tüm mesajları