"müzik" yarışmasında rap ile finale kalmışlar.. trajikomik geldi bana..
oyum karatahta'ya gitti.
No Zone'ye verecektim ama vokalin detone olması ve ingilizce aksanı çok kulağımı tırmaladı. Türkçe şarkı okur gibi okumuş. Ama beste ve enstruman çalan arkadaşların enstrumanlarına hakimiyetlerine, uyumlarına bayıldım.
Birde eğer No Zone burayı okurda belki beni duyar :P bence parçayı başka bir stüdyoda tekrar kaydedin. Kayıt pek iyi değil gibi, baterinin falan tonları kulağa gelmiyor. Bateri ve bass tonlarını biraz daha net duymak isterdim şahsen.