Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar

  • ETSOTE • 27 Eylül 2006 00:00 • #622764
    "müzik" yarışmasında rap ile finale kalmışlar.. trajikomik geldi bana..

    oyum karatahta'ya gitti.

    No Zone'ye verecektim ama vokalin detone olması ve ingilizce aksanı çok kulağımı tırmaladı. Türkçe şarkı okur gibi okumuş. Ama beste ve enstruman çalan arkadaşların enstrumanlarına hakimiyetlerine, uyumlarına bayıldım.
    Birde eğer No Zone burayı okurda belki beni duyar :P bence parçayı başka bir stüdyoda tekrar kaydedin. Kayıt pek iyi değil gibi, baterinin falan tonları kulağa gelmiyor. Bateri ve bass tonlarını biraz daha net duymak isterdim şahsen.

    Seratonin dinlerken başım ağrıdı :)
Bu konunun tüm mesajları