Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar
  • beklicem321 • 25 Eylül 2006 00:00 • #622750
    Hayırlısı olsun dinleyeyim bakalım..
  • kalte_nacht • 25 Eylül 2006 00:00 • #622751
    http://www.radyobogazici.net/anket/public/survey.php?name=bob2006

    tüm adayları bu adresten dinleyebiliyoruz.ben dinledim.sorgespel'e de verdim oyumu.herkese başarılar
  • beklicem321 • 26 Eylül 2006 00:00 • #622754
    Karantina ve Ayşegül İnci gerçekten iyi söylemişler. Karantina ağır basıyor ama. Belki de türünden dolayıdır. ( Müzik türü )
  • -TormentoR- • 26 Eylül 2006 00:00 • #622755
    karantina ya verdim bnde.
  • Quivalen • 26 Eylül 2006 00:00 • #622756
    Manto yu kesin dinlememişinizdir uzun diye... Mükemmel bir parça ve mükemmel bir kayıt.. dinleyin hemen fikriniz değişir.
  • şeysi • 26 Eylül 2006 00:00 • #622757
    bence de karatahta'nın şarkısı çok güzel.
  • beklicem321 • 26 Eylül 2006 00:00 • #622758
    26 Eylül 2006 Salı | Yazan: Quivalen
    Emin ol dinledim.
  • Spider-Man • 27 Eylül 2006 00:00 • #622759
    yarışama sonuçları beni düşündürmeye başladı artık...
  • funksoulblues • 27 Eylül 2006 00:00 • #622760
    Hiçbiri seçeneğini koymamışsınız :P
  • kısa_metraj • 27 Eylül 2006 00:00 • #622761
    sorgespel çok iyi...