İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar
beklicem321
• 25 Eylül 2006 00:00 •
#622750
Hayırlısı olsun dinleyeyim bakalım..
kalte_nacht
• 25 Eylül 2006 00:00 •
#622751
http://www.radyobogazici.net/anket/public/survey.php?name=bob2006
tüm adayları bu adresten dinleyebiliyoruz.ben dinledim.sorgespel'e de verdim oyumu.herkese başarılar
beklicem321
• 26 Eylül 2006 00:00 •
#622754
Karantina ve Ayşegül İnci gerçekten iyi söylemişler. Karantina ağır basıyor ama. Belki de türünden dolayıdır. ( Müzik türü )
-TormentoR-
• 26 Eylül 2006 00:00 •
#622755
karantina ya verdim bnde.
Quivalen
• 26 Eylül 2006 00:00 •
#622756
Manto yu kesin dinlememişinizdir uzun diye... Mükemmel bir parça ve mükemmel bir kayıt.. dinleyin hemen fikriniz değişir.
şeysi
• 26 Eylül 2006 00:00 •
#622757
bence de karatahta'nın şarkısı çok güzel.
beklicem321
• 26 Eylül 2006 00:00 •
#622758
26 Eylül 2006 Salı | Yazan: Quivalen
Emin ol dinledim.
Spider-Man
• 27 Eylül 2006 00:00 •
#622759
yarışama sonuçları beni düşündürmeye başladı artık...
funksoulblues
• 27 Eylül 2006 00:00 •
#622760
Hiçbiri seçeneğini koymamışsınız :P
kısa_metraj
• 27 Eylül 2006 00:00 •
#622761
sorgespel çok iyi...
1
2
3
4
»