Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar
  • harpoonydo • 27 Eylül 2006 00:00 • #622762
    bence grupların birbirine yakın puan alması bu yarışmaya adam gibi şarkılar gelmedi bizde napalım 9 tane şarkı çıkardık demektir..şarkıları teker teker dinleyin..o zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız..ayrıca sitede hiçbiri seçeneği de olmalıydı..
  • JosefK • 27 Eylül 2006 00:00 • #622763
    adam gibi şarkı gelmese neden 8 olan sayıyı 9 a çıkarsınlar?
    çok biliyorsunuz herşeyi..
  • ETSOTE • 27 Eylül 2006 00:00 • #622764
    "müzik" yarışmasında rap ile finale kalmışlar.. trajikomik geldi bana..

    oyum karatahta'ya gitti.

    No Zone'ye verecektim ama vokalin detone olması ve ingilizce aksanı çok kulağımı tırmaladı. Türkçe şarkı okur gibi okumuş. Ama beste ve enstruman çalan arkadaşların enstrumanlarına hakimiyetlerine, uyumlarına bayıldım.
    Birde eğer No Zone burayı okurda belki beni duyar :P bence parçayı başka bir stüdyoda tekrar kaydedin. Kayıt pek iyi değil gibi, baterinin falan tonları kulağa gelmiyor. Bateri ve bass tonlarını biraz daha net duymak isterdim şahsen.

    Seratonin dinlerken başım ağrıdı :)
  • NeC87 • 27 Eylül 2006 00:00 • #622765
    No Zone a gitti oyum.vokali detonede olsa cok kotu gelmiyor kulağa.+ sonunda ki solo harika bence.sarkıda iyi
    .
  • Leviathan • 28 Eylül 2006 00:00 • #622766
    aylin aslımı görünce hakkatten içimden, "jüri olunmaz jüri olunur" dedim. kendisi müthiş bir jüri.
  • -TormentoR- • 28 Eylül 2006 00:00 • #622767
    jüri olunmaz,jüri olunur ne ya :D
  • _MoRweN_ • 28 Eylül 2006 00:00 • #622768
    Sorgespel ileride daha da basarılı olacak bir grup,yolları acık olur umarım
  • Prince SOAD • 28 Eylül 2006 00:00 • #622769
    bakalım nolcak kale küçük ayı büyük
  • funksoulblues • 29 Eylül 2006 00:00 • #622770
    Oyu şuna buna verdim diyerek kimseyi etkilemeden bir şeyler söylemek en iyisi.

    Bu arada No Zone'un vokalisti kardeşim telaffuzunu mutlaka ilerletmelisin. Bir de hakikaten detone demeyeyim de dissonans seslere yer vermemelisin. Heyecandan olsa gerek, arada gözden kaçmış.
  • deTone50 • 1 Ekim 2006 00:00 • #622771
    Battle of the Bands her zamanki gibi ciddiyetsiz basit bir yarışma olduğunu gösterdi bu senede..

    Grubu adına İzmirden İstanbula gidip demoyu elden vermek isteyen bir arkadaşa,

    radyodaki yetkili : yarışma içinmi geldiniz? Hööö??? İzmirdenmi ne gereği var biz bu yarışmayı öylesine yapıyoruz bir şeyede yaradığı yok sadece eğlenmek amaçlı yapıyoruz denilen bir yarışma..

    Arkadaş soruyor yarışma sonuçları ne zaman açıklanır?

    Yetkili eleman :
    -- Jüriyi bir araya ne zaman getirebilirsek... Hepsi bir arada oldularmı geyik dönüyor şarkıları pek fazla dinlemiyorlar.. Belki jüriyi iki ye bölüp dinletebiliriz şarkıları vs...

    Yani uzun lafın kısası... Diğer malum yarışmadaki halk oylaması denilen saçmalık... Bu yarışmadakide ciddiyetsizlik ve aşırı amatörlük...

    Takmayın böyle yarışmaları kafanızda büyütmeyin... Cacık olmaz...