-
bence grupların birbirine yakın puan alması bu yarışmaya adam gibi şarkılar gelmedi bizde napalım 9 tane şarkı çıkardık demektir..şarkıları teker teker dinleyin..o zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız..ayrıca sitede hiçbiri seçeneği de olmalıydı..
-
adam gibi şarkı gelmese neden 8 olan sayıyı 9 a çıkarsınlar?
çok biliyorsunuz herşeyi..
-
"müzik" yarışmasında rap ile finale kalmışlar.. trajikomik geldi bana..
oyum karatahta'ya gitti.
No Zone'ye verecektim ama vokalin detone olması ve ingilizce aksanı çok kulağımı tırmaladı. Türkçe şarkı okur gibi okumuş. Ama beste ve enstruman çalan arkadaşların enstrumanlarına hakimiyetlerine, uyumlarına bayıldım.
Birde eğer No Zone burayı okurda belki beni duyar :P bence parçayı başka bir stüdyoda tekrar kaydedin. Kayıt pek iyi değil gibi, baterinin falan tonları kulağa gelmiyor. Bateri ve bass tonlarını biraz daha net duymak isterdim şahsen.
Seratonin dinlerken başım ağrıdı :)
-
No Zone a gitti oyum.vokali detonede olsa cok kotu gelmiyor kulağa.+ sonunda ki solo harika bence.sarkıda iyi
.
-
aylin aslımı görünce hakkatten içimden, "jüri olunmaz jüri olunur" dedim. kendisi müthiş bir jüri.
-
jüri olunmaz,jüri olunur ne ya :D
-
Sorgespel ileride daha da basarılı olacak bir grup,yolları acık olur umarım
-
bakalım nolcak kale küçük ayı büyük
-
Oyu şuna buna verdim diyerek kimseyi etkilemeden bir şeyler söylemek en iyisi.
Bu arada No Zone'un vokalisti kardeşim telaffuzunu mutlaka ilerletmelisin. Bir de hakikaten detone demeyeyim de dissonans seslere yer vermemelisin. Heyecandan olsa gerek, arada gözden kaçmış.
-
Battle of the Bands her zamanki gibi ciddiyetsiz basit bir yarışma olduğunu gösterdi bu senede..
Grubu adına İzmirden İstanbula gidip demoyu elden vermek isteyen bir arkadaşa,
radyodaki yetkili : yarışma içinmi geldiniz? Hööö??? İzmirdenmi ne gereği var biz bu yarışmayı öylesine yapıyoruz bir şeyede yaradığı yok sadece eğlenmek amaçlı yapıyoruz denilen bir yarışma..
Arkadaş soruyor yarışma sonuçları ne zaman açıklanır?
Yetkili eleman :
-- Jüriyi bir araya ne zaman getirebilirsek... Hepsi bir arada oldularmı geyik dönüyor şarkıları pek fazla dinlemiyorlar.. Belki jüriyi iki ye bölüp dinletebiliriz şarkıları vs...
Yani uzun lafın kısası... Diğer malum yarışmadaki halk oylaması denilen saçmalık... Bu yarışmadakide ciddiyetsizlik ve aşırı amatörlük...
Takmayın böyle yarışmaları kafanızda büyütmeyin... Cacık olmaz...