kaygan zemini çok begendim hiç dinlememiştim... iyi bir pop-punk grubu.. hep sevgi hep kız arkadaş hep aşk olmasa şarkı sözleri daha iyi olabilirler ... (kardeşim punk rock, blink 182 veya green day degil de bi ramones, bi dead kennedys dinleyin... tepkili olun... gitarist, o saçı kes abi düzgün bişi yap yahu... )
7 Ekim 2006 Cumartesi | Yazan: Quivalen
ben gerçek punktan bahsetmiyorum arkadaşım... ben onların punk rock yapmadıgından bahsediyorum... onlar da punk grubu ... anlamak istediğin gibi anlamışın.
senin ve senin gibilerin düşüncesine göre o zaman nu metal,black metal,doom metal diye türler de hiç yok...sadece metal var ilk o çıktı diye.....ayrıca bi şeylere ille tepkili olmak için yapılan müziği kullanmak gerekmez..
o ayrımı yapamadıgımı düşünüyorsan, grubuma bakabilirsin... Hair Metal diye bir tür duymuş muydun acaba merak ediyorum..
oha ya manto mu kazandı?!?!?!
şaşılacak bir şey oldugunu sanmıyorum, onları canlı izlersen neden onların kazandıgını rahatça anlarsın.. (manto 3 kişilik bir grup bu arada.)