Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Battle of the Bands 2006 - Finale Kalan Gruplar
  • mayfly • 5 Ekim 2006 00:00 • #622772
    katılan tüm grupları tebrik etmek gerekiyor bence.. sanırım bu yarışma bir ücret ile katılınılan ilk yarışma.. yani ceplerinden de para verip bu diğer durumlara da maruz kalıp bir de başarılılarsa müzik adına diyecek birşey bulamıyorum..
  • iFuck • 7 Ekim 2006 00:00 • #622773
    ee kim kazandı:D
  • Quivalen • 7 Ekim 2006 00:00 • #622774
    MANTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KAZANDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
  • Quivalen • 7 Ekim 2006 00:00 • #622775
    kaygan zemini çok begendim hiç dinlememiştim... iyi bir pop-punk grubu.. hep sevgi hep kız arkadaş hep aşk olmasa şarkı sözleri daha iyi olabilirler ... (kardeşim punk rock, blink 182 veya green day degil de bi ramones, bi dead kennedys dinleyin... tepkili olun... gitarist, o saçı kes abi düzgün bişi yap yahu... )
  • simyos_krc • 8 Ekim 2006 00:00 • #622776
    ya arkadaşlar ilk 3 kimler?
  • iFuck • 8 Ekim 2006 00:00 • #622777
    oha ya manto mu kazandı?!?!?! neyse...sorgespel açık ara kazanır diye düşünmüştüm...Quivalen saçmalama şimdi green day blink punk değildir die...senin de dedeiğin gibi pop PUNK grupları onlar..ve hepsi de dünya çapında isimler..hermneyse..ama artık bazı şeyleri anlayın yani..gerçek punk tabi ki sex pistols vs nin yaptığı...senin ve senin gibilerin düşüncesine göre o zaman nu metal,black metal,doom metal diye türler de hiç yok...sadece metal var ilk o çıktı diye.....ayrıca bi şeylere ille tepkili olmak için yapılan müziği kullanmak gerekmez..
  • Quivalen • 8 Ekim 2006 00:00 • #622778
    kaygan zemini çok begendim hiç dinlememiştim... iyi bir pop-punk grubu.. hep sevgi hep kız arkadaş hep aşk olmasa şarkı sözleri daha iyi olabilirler ... (kardeşim punk rock, blink 182 veya green day degil de bi ramones, bi dead kennedys dinleyin... tepkili olun... gitarist, o saçı kes abi düzgün bişi yap yahu... )
    7 Ekim 2006 Cumartesi | Yazan: Quivalen


    ben gerçek punktan bahsetmiyorum arkadaşım... ben onların punk rock yapmadıgından bahsediyorum... onlar da punk grubu ... anlamak istediğin gibi anlamışın.

    senin ve senin gibilerin düşüncesine göre o zaman nu metal,black metal,doom metal diye türler de hiç yok...sadece metal var ilk o çıktı diye.....ayrıca bi şeylere ille tepkili olmak için yapılan müziği kullanmak gerekmez..


    o ayrımı yapamadıgımı düşünüyorsan, grubuma bakabilirsin... Hair Metal diye bir tür duymuş muydun acaba merak ediyorum..

    oha ya manto mu kazandı?!?!?!

    şaşılacak bir şey oldugunu sanmıyorum, onları canlı izlersen neden onların kazandıgını rahatça anlarsın.. (manto 3 kişilik bir grup bu arada.)
  • Quivalen • 8 Ekim 2006 00:00 • #622779
    1) MANTO
    2) Sorgespel
    3) Kara Tahta
    4) Ayşegül İnci
  • pehlivan • 8 Ekim 2006 00:00 • #622780
    bu yarışmaya nasıl katılınabiliyor? ben gitara yeni başladım ve kendimce yaptığım şeyler var, katılmak isterim doğrusu
  • sheco • 11 Ekim 2006 00:00 • #622781
    ya ama resmen sorgespel hak etmişti kazanmayı..