kaygan zemini çok begendim hiç dinlememiştim... iyi bir pop-punk grubu.. hep sevgi hep kız arkadaş hep aşk olmasa şarkı sözleri daha iyi olabilirler ... (kardeşim punk rock, blink 182 veya green day degil de bi ramones, bi dead kennedys dinleyin... tepkili olun... gitarist, o saçı kes abi düzgün bişi yap yahu... )