Saat 12'ye doğru geldim, Fairuz vardı. 14 dakika kadar durup çıktım. Balo Stage'e gittim, Scool vardı. Lezizdi. Ayrıca uzbac ve en az iki tane neneşkat vardı. Kalakaldım. Tekrar Studio Live'a gittiğimde Dinar Bandosu takımı taklavatı toplamıştı. Pedallarımı da geri alamadım, kadınlarımı da. Sonra çıkıp Peyote'ye gittim standart, belki yorgan hala ordadır diye, ama yoktu. Bir bira daha içtim ve ofise gittim. Saat 3 olmuştu nerdeyse, sonra eve doğru yola çıktım. Dolmuşa bindim, bekledim kimse gelmedi, indim. Başka bir dolmuşa bindim başka bir eve gitmek üzere. Yolda birisi dolmuşu durdurup indi ve kustu. Herkes anlayışla karşıladı. Dolmuşlar güzel şeyler. Sonra eve geldim, bir araba bulup diğer dolmuşla gitmem gereken yere gittim. Şu anda Peyk isimli grubun Sulu şaka isimli parçasını dinliyorum, çok fena. Saat 5 oldu, uyusam iyi olacak. Güzel bir konserdi, eminim, her ne kadar izleyemesem de..