Şarkıyla alakası yokken nasıl bir kulaktırki kopya olduğunu anlıyor. Tebrik etmek lazım
tebrik etcen tabi. Calogero yu 5 senedir dinliyorum.
oyle işkembe den de sallamıyorum bir yerde müzisyen ve piyasa içinde olan biri olarak, şıp diye anlaşılıyor olay. ama çıkıp eleştireni eleştirip nasihat veren dinlemeden savunuculuk yapan ağır abiler olmazssa olmaz. seninki de bir misyon.)