Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Afili Yalnızlık 10 Ekim'de tüm müzik marketlerde!

  • Loki • 8 Ekim 2006 00:00 • #623012
    6. caddenin ağlak içimizi kıyan vokali devam edecek demek oluyor bu albüm bence. Misyonu yaşatmak adına mı çıkmış bu albümcağız? Yoksa, yahu geçen albümden para kazanamadık bak şu çok tutmuştu yeniden koyalım bilindik bir şarkı daha koyalım mı demişler mfö den de çalsalarmış bi tane
Bu konunun tüm mesajları