6. caddenin ağlak içimizi kıyan vokali devam edecek demek oluyor bu albüm bence. Misyonu yaşatmak adına mı çıkmış bu albümcağız? Yoksa, yahu geçen albümden para kazanamadık bak şu çok tutmuştu yeniden koyalım bilindik bir şarkı daha koyalım mı demişler mfö den de çalsalarmış bi tane