Eğer avukatlıksa avukatlık ama ondan önemlisi aramızda bolca saçmalayan var. Bu saçmalıkları bir başkasının başlığında görsem ordada cevaplarım farklı olmazdı. Ama takip ettiğim kişi emreaydındır.
Ha verilen cevaba bir yanıtın yoksa susman en mantıklısıdır, farklı sebeplerin arkasına sığınıp konuyu sağptırmak zayıflıktır. İşin ondan ilginç yanı buna avukatlık diyen arkadaş diğer arkadaşın neyi olur o da merak konusudur.
Evet Avukatıyım, İstanbul Adliyesinde çalışıyorum. Umarım birileri nirvanaya ulaşmıştır