Şizofrenliği bana layık gören arkadaşa teşekkür ediyorum. Herkes şizofren olamaz bunun için yüksek bir zeka kapasitesi lazımdır. Keşke şizofren olabilsem... Keşke kendi dünyamı kendim yaratsam.
Artık konu dışı tartışmak istemiyorum ama allah aşkına biraz kıskançlığınızdan, gereksizliğinizden arınarak yazın. Albümü beğenmemek emreyi beğenmemek beğenmek kadar doğaldırda birşeylere benzetme hevesi cidden artık türkyiede moda olmuş ve boku çıkmış birşey.
Albüm Tüm Türkiyeye dağılmış durumda. Her müzik marketten alabilirsiniz, stoklarda kaldıysa :)