nuwoş gene saçmalamışsın kardeşim..lütfen sakin ol.arkadaşlar bu nuwanda kardeşimiz gerçekten işini layıkıyla yapan bir kardeşimizdir.biraz ateşlidir bu konularda..ben de onun avukatıyım:)arkadaşlar bu konular fani konular, emre aydını dinleyin dinlemeyin alın albümünü almayın ama yine de birbirinizin kalbini kırmayın..