Artık konu dışı tartışmak istemiyorum ama allah aşkına biraz kıskançlığınızdan, gereksizliğinizden arınarak yazın.
yakaladın beni .)
kısaknçlığımdan yazıyordum bende çatır çatır çatlıyordum. dedim Bari gereksiz de bir adamım, bir çamur atayım.
tamamen can sıkıntısından....
ama dikkat etmemişiz tabi müzikal dinginlikte zirveye ulaşmış otoriteler varmış burada