Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Afili Yalnızlık 10 Ekim'de tüm müzik marketlerde!

  • nuwanda14 • 13 Ekim 2006 00:00 • #623030
    Ayrıca eklemek isterim ki aslında tüm bu "arak, keremcem mi lan bu" tartışmalarının amatör müzisyenlerin bolca takıldığı bir sitede yapılması gayet doğal çünkü bir baltaya sap olamamış insanlar yani henüz müzikal anlamda ne bir başarısı ne elle tutulur birşeyi olan, herşeyi burada ona buna bir kulp takmaya çalışan olan insanların bu tür yorumları yapması normal. Çünkü harbiden emreaydın bu işle uğraşanlar için sinir bozucu bir albüm yapmış... Sinir bozucu bir tanıtımıda var... Bu kişilerin sayısı nedir ? Önemsizdir. Ama ben derim ki sende yap sana da arak diyelim sana da Keremcem diyebilelim. Keremcem olmak kötü mü? Hayır değil herkes Moğollar Dedeleri örnek almak zorunda değil, hiç olmaktan iyidir yani.
Bu konunun tüm mesajları