Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Afili Yalnızlık 10 Ekim'de tüm müzik marketlerde!

  • gokhankalafat • 19 Ekim 2006 00:00 • #623038
    son zamanlarda dinlenebilecek en çalıntı şarkıdır efendim kendileri.toplum olarak dışardan bulduğumuz melodileri araklayıp şarkı yapmak geleneğimiz oldu sağolsun teoman önderliğinde, ancak bu sefer emre aydın isimli zat-ı muhterem dış işlerinden değil iç işlerinden yardım almıştır.hemen saptamalara geçiyorum:
    -şarkının vurucu diye nitelendirilen ilk melodisi mor ve şeysinin cambaz'ından arak mıdır?
    -geliyoruz bombaya,
    "bu kez pek bir afili yalnızlık
    aldatan bir kadın kadar düşman
    ağzı bozuk üstelik
    bırakmıyor acıtmadan"
    kısmı bariz mirkelam, erenköy kokmamakta mıdır?
    -nakarat kısmına hiç girmiyorum zaten nakarata benzeyen bir sürü şarkı var.örn: kıraç , gidiyorum
    çalıntı parçalarımızı saptama konusunda, çalışmalarım devam edecektir..emre aydın yolun açık olsun..
Bu konunun tüm mesajları