son zamanlarda dinlenebilecek en çalıntı şarkıdır efendim kendileri.toplum olarak dışardan bulduğumuz melodileri araklayıp şarkı yapmak geleneğimiz oldu sağolsun teoman önderliğinde, ancak bu sefer emre aydın isimli zat-ı muhterem dış işlerinden değil iç işlerinden yardım almıştır.hemen saptamalara geçiyorum:
-şarkının vurucu diye nitelendirilen ilk melodisi mor ve şeysinin cambaz'ından arak mıdır?
-geliyoruz bombaya,
"bu kez pek bir afili yalnızlık
aldatan bir kadın kadar düşman
ağzı bozuk üstelik
bırakmıyor acıtmadan"
kısmı bariz mirkelam, erenköy kokmamakta mıdır?
-nakarat kısmına hiç girmiyorum zaten nakarata benzeyen bir sürü şarkı var.örn: kıraç , gidiyorum
çalıntı parçalarımızı saptama konusunda, çalışmalarım devam edecektir..emre aydın yolun açık olsun..