Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Afili Yalnızlık 10 Ekim'de tüm müzik marketlerde!

  • gokhankalafat • 26 Ekim 2006 00:00 • #623041
    yorumuma komik demene hiçbir yorum yapmıyorum.mirkelam'ın erenköy'ünden, ordan burdan alınan melodilerle heralde güzel bişi çıkacaktır.emre aydın kötü demedim.şarkı fena değil ama çalıntı olduğu için fena değil.al sen ordan burdan al sana güzel bir şarkı.bulutsuzluk özleminin, sözlerimi geri alamam da pachabel D major Canon'undan çalıntı değil midir.ama şarkı güzeldir.en komançisi bile bu şarkıyı mırıldanabilir.
    arkadaşlar dinleyelim, ben de dinliyorum, ancak emek vaaar, emekcik var.bunu anlamak için biraz müzik kulağı biraz da akıl lazım.anlamamakda ısrar edenlere tavsiye edeceğim okullar var.sabancı önderliğinde...Single_FACTOR isimli arkadaşın tespiti de yerindedir.iki parçayı da dinledim.bariz bariiiiiiiz...hiçbişi demiyorum.
Bu konunun tüm mesajları