ya abi tamm efsane grup ama niye bilet fiyatları böyle?? hani punktın?? hani paraya s.ktiri çekecektin!! belki yurtdışı diye böyle yaptılar fiyatları ama exploited e yakıştıramadım!!! ama yinede gitmeye çalışıcam!! bi arkadaşta demişki birinci büyük gerçek dinleyiciler bir grupta küçükler hava atanlar yani cumartesi punkları yani küçük olunca gerçek punk olunmuyo mu?? ama katılıyorum yarısı cumartesi punkı olcak