Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Exploited @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • guitar_mgc • 11 Ekim 2006 00:00 • #623080
    bencede kaçmaz bu konser bu arada galiba alt grup olarak posteriti de çıkıyomuş
  • guitar_mgc • 11 Ekim 2006 00:00 • #623081
    EXPLOITED ISTANBULDA!!! Not Made In China, Dead Army Boots, Tampon ve, Poster iti ile birlikte 11 Kasımda Yeni Melekte!!!
    bkz.www.punkerland.com
  • Hayda Bire • 12 Ekim 2006 00:00 • #623084
    Kapı Açılış: 19:00

    The Exploited: 23:30

    Ön gruplar:
    19:30 Poster-iti
    20:15 Not Made in China
    21:00 Tampon
    21:45 Dead Army Boots
    22:30 Athena

    Bilet Fiyatları:
    Balkon: 45 YTL
    Öğrenci-ayakta: 34 YTL
    Tam - ayakta : 39 YTL Kapı: 45 YTL
  • AmericanPunk • 13 Ekim 2006 00:00 • #623085
    belki bi gün refused de gelir :S
  • DirtyBlack • 18 Ekim 2006 00:00 • #623086
    bu konserde 2 kavim görecek giden arkadaşlar. birinci kavim azınlık; en eski, yaşları ilerlemiş, gerçek dinleyici olan ağır tayfa..
    "aaa eksploytıd gelmiş, iyi grupmuş diyolar, pankmış üstelik.. ee bizde pankız.. hadi gidelimde yardıralım, hem berkecanıda görmüş oluruz yeni mohikanı ile." diyecek olan, 2. kavimdir..
  • YaWuZ • 19 Ekim 2006 00:00 • #623087
    YIHAUUUUUUU
  • punk_rock101 • 19 Ekim 2006 00:00 • #623088
    ya abi tamm efsane grup ama niye bilet fiyatları böyle?? hani punktın?? hani paraya s.ktiri çekecektin!! belki yurtdışı diye böyle yaptılar fiyatları ama exploited e yakıştıramadım!!! ama yinede gitmeye çalışıcam!! bi arkadaşta demişki birinci büyük gerçek dinleyiciler bir grupta küçükler hava atanlar yani cumartesi punkları yani küçük olunca gerçek punk olunmuyo mu?? ama katılıyorum yarısı cumartesi punkı olcak
  • underdog • 19 Ekim 2006 00:00 • #623089
    yaş sınırından dolayı gidemedigim için evin içinde tepinmeme kudurmama sebep verdi. umarım seneye ve onu takip eden senelerde de böyle seyleri türkiye de görürüz
  • underdog • 19 Ekim 2006 00:00 • #623090
    ayrıca athena nın da skayı bırakıp punk a dönme çalışmaları çok hoş bişey kanımca
  • aliNS • 21 Ekim 2006 00:00 • #623091
    bu konserde 2 kavim görecek giden arkadaşlar. birinci kavim azınlık; en eski, yaşları ilerlemiş, gerçek dinleyici olan ağır tayfa..
    "aaa eksploytıd gelmiş, iyi grupmuş diyolar, pankmış üstelik.. ee bizde pankız.. hadi gidelimde yardıralım, hem berkecanıda görmüş oluruz yeni mohikanı ile." diyecek olan, 2. kavimdir..



    bunu söyleyen arkadaş ayrımsız bir toplum yaratmayı amaçlayan punk ı aynı konsere giden 2 topluma bölmeye çalışması gerçekten ilginç. ve gayet ukalaca