Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Exploited @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Galromin • 10 Ekim 2006 00:00 • #623069
    Kaçırılmaması gereken bi konser ama vize haftasına denk gelmesi kötü,şansın böylesi.Gidenler gidemeyenlere anlatır artık.
  • Hayda Bire • 10 Ekim 2006 00:00 • #623070
    http://www.yuklerim.com/uploads/12f5ad88f5.jpg

    ilk konser afişi...

    Kaçmıycak bi konser...
  • DirtyBlack • 10 Ekim 2006 00:00 • #623071
    eminim aynı dead kenneys de olduğu bilmediği dinlemediği exploited için, yine kafaları rengarenk boyalı, zengin baba parası yiyen 13-17 yaş grubu hatunlar dolacaktır... birde yenimelek in berbat ses sistemi ve akustiği bu özenti kardeşlerimize süper gelicektir. vayy be, ne gruptu, koptuk.
  • uni • 10 Ekim 2006 00:00 • #623072
    bencede kaçmazz....
  • beklicem321 • 10 Ekim 2006 00:00 • #623073
    düşsler ve kabuslarda okuduğumda şaşırmıştım.. iyiki geliyorlar. gitmek gerek ne olursa olsun...
  • Hayda Bire • 10 Ekim 2006 00:00 • #623074
    Bilet fiyatları sanırsam 79YTL
  • uni • 10 Ekim 2006 00:00 • #623076
    kaçmıcak bi konser
  • ozzy92 • 10 Ekim 2006 00:00 • #623077
    eyvallah dirtyblack abicim ne güzel söledin
    özenti pisliklere
  • ADIO • 11 Ekim 2006 00:00 • #623078
    yeter ama..!!

    sonunda bee...

    sıkıldım artık şu uzun saçlı denyo gruplardan...smokie miş white lion mış...sırayla gelin lan...birazda bunlar gelsin be!!!!
  • uni • 11 Ekim 2006 00:00 • #623079
    bu arada athena'da çıkıyomuş diye duydum exploited dan öncee...