Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Exploited @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • deady_ykal • 3 Kasım 2006 00:00 • #623113
    punk deyince aklıma belirli bişi gelmiyor benim, tamamen farklı 2 insanın 2side punk olabilir bence, herkes kafasındaki punk imajına göre konuşuyor...
  • cado • 4 Kasım 2006 00:00 • #623114
    bence punk anarşizmdir
  • Me_Vs_You • 4 Kasım 2006 00:00 • #623115
    her müzik tarzının bir noktaya ilettiği bir mesaj vardır. doom, gothic, black metal karamsarlık üzerine yoğunlaşır, blues ABD'nin zamanında ortaya attığı zenci kavramıyla ve bu doğrultuda uyguladığı çifte standartı hedef alır. punk yine ABD'de yönetimi, hükümeti eleştirmek adına, kurallar yıkılmak için vardır mantığıyla ortaya çıkmış bi tarzdır. şuan türkiye'de punk dinleyenlerin yüzde kaçı punk'ı yönetime başkaldırı mantığıyla dinliyo, yüzde kaçı kulağa hoş geliyo mantığıyla dinliyo... öncelikle bunu bilmek lazım.. yani türkiyede punk dinleyen anarşisttir punk çalan da anarşisttir demek yanlış olur.. bizler iyisi mi bunu tartışmayalım da olacak olan konserin kalitesini bekleyelim ve görelim.. ben inanıyorum ki gerçekten çok sağlam bir organizasyon olcak.. gidecek olanlara iyi eğlenceler..
  • aliNS • 4 Kasım 2006 00:00 • #623116
    giy ayağına konversleri gez kareli pantolonla ol pankçı(çakma)
  • cado • 5 Kasım 2006 00:00 • #623117
    ben dinlediğim bütün eserleri isyan varsa içinde tercih ediyorum ,ayrıca anarşizm kötü dişi değil en temiz ideolojidir,

    bir grupda kendi özentiliğinden sıyrılmak için millete bok atmasın
    punk ı niye dinliyosun diye sorsam vereceği cevap kulağıma hoş geliyo olacaktır.çünkü;daha çıkış noktasını felsefesini bile bilmez ki bok füzesi,ailesinden başka kimseye başkaldıramaz,polisden dayak yer kıyafetleri yüzünden dönüp bi eylem yapamaz,senin aykırılığını görürsede burası türkiye oğlum geleceğinle oynama der sonra özenti punk olan kendisi değil kareli pantolon giyiyorum diye ben olurum neyse herkes önce kendine bi baksın
  • Me_Vs_You • 5 Kasım 2006 00:00 • #623118
    sanırım ben yanlış anlaşıldım... ben anarşizm kötü bişedir demedim ki.. ben sadece türkiye'de punk dinleyenlerin acaba yüzde kaçı punk'ı yönetime başkaldırı mantığıyla dinliyo yüzde kaçı kulağa hoş geldiği için dinliyo bilmecesiydi... çünkü bana göre müzik tarzını yaşam felsefesine yansıtan pek fazla kişi yok.. bunu en iyi rockçı ve metalcilerden daha çok fantezi-arabesk dinleyenler yapıyo :)
  • cado • 6 Kasım 2006 00:00 • #623120
    :D :D aynen çok süper demişsin yaaa katılıyorum süper...benim sölediklerim senle ilgili değildi millete özenti deyipde kendi özentiliğnden sıyrılmaya çalışanlaraydı...
  • uni • 6 Kasım 2006 00:00 • #623121
    bu hafta sonu artık çok yaklaştı....
  • evrh • 6 Kasım 2006 00:00 • #623122
    indirimli bilet isteyen varsa mesaj atabilir
  • antidote • 9 Kasım 2006 00:00 • #623123
    ne zaman açıklanıyor bu bedava biletler?