Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Exploited @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Me_Vs_You • 5 Kasım 2006 00:00 • #623118
    sanırım ben yanlış anlaşıldım... ben anarşizm kötü bişedir demedim ki.. ben sadece türkiye'de punk dinleyenlerin acaba yüzde kaçı punk'ı yönetime başkaldırı mantığıyla dinliyo yüzde kaçı kulağa hoş geldiği için dinliyo bilmecesiydi... çünkü bana göre müzik tarzını yaşam felsefesine yansıtan pek fazla kişi yok.. bunu en iyi rockçı ve metalcilerden daha çok fantezi-arabesk dinleyenler yapıyo :)
Bu konunun tüm mesajları