Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Exploited @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • cado • 5 Kasım 2006 00:00 • #623117
    ben dinlediğim bütün eserleri isyan varsa içinde tercih ediyorum ,ayrıca anarşizm kötü dişi değil en temiz ideolojidir,

    bir grupda kendi özentiliğinden sıyrılmak için millete bok atmasın
    punk ı niye dinliyosun diye sorsam vereceği cevap kulağıma hoş geliyo olacaktır.çünkü;daha çıkış noktasını felsefesini bile bilmez ki bok füzesi,ailesinden başka kimseye başkaldıramaz,polisden dayak yer kıyafetleri yüzünden dönüp bi eylem yapamaz,senin aykırılığını görürsede burası türkiye oğlum geleceğinle oynama der sonra özenti punk olan kendisi değil kareli pantolon giyiyorum diye ben olurum neyse herkes önce kendine bi baksın
Bu konunun tüm mesajları