senin sağlam anlayısın ne??bence gayet iyi gruplar.artı kötü olsa bile destek vermek lazım ki bu gruplarda sahneye cıka cıka iyi grup olsunlar.sen tabi bu organizasyonun ne güçlüklerle yapdığını bilmiyosun.çamur atmak en kolay destek olmak sa büyük erdem.kötü bi organizasyon değilll