Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali
  • TheDisconnect • 27 Ekim 2006 00:00 • #623358
    gayet güzel bir organizasyon... 2 gün doya doya..
    sağlam gruplarda var.

    hiç yoktan iyidir üniversite için ..
    Dışlama.. Sahip Çık!
  • pegasus_alp • 1 Kasım 2006 00:00 • #623359
    senin sağlam anlayısın ne??oraya cıkacaK bütün gruplar gayet basarılı ya da basırılı olmaya calısan gruplar.bu festival ne zorlukla düzenlendi haberin yok tabii.köstek olmayalım arkadaslar kötü grupta olsa doğruya yönlendirip sahip cıkalım.çamur atmakla bi yere varılmazz
  • pegasus_alp • 1 Kasım 2006 00:00 • #623360
    senin sağlam anlayısın ne??bence gayet iyi gruplar.artı kötü olsa bile destek vermek lazım ki bu gruplarda sahneye cıka cıka iyi grup olsunlar.sen tabi bu organizasyonun ne güçlüklerle yapdığını bilmiyosun.çamur atmak en kolay destek olmak sa büyük erdem.kötü bi organizasyon değilll
  • rebel_world • 2 Kasım 2006 00:00 • #623361
    bazı profesyonel arkadaşlarımız amatör gruplara yol açılmasını istiyolar sanırım :D festivalde çıkacak gruplardan kangren dışında hiç biri yeni değil! fakat bazı arkadaşlar da sandıkları kadar profosyonel değil! arkadaşa bi tek yönden katılıyorum... o da köstek değil, destek olalım.
  • pegasus_alp • 3 Kasım 2006 00:00 • #623362
    ben zaten profosyenel olduğumuzu idda etmedim arkadasım.iyi okuu yazdıklarımııı.haa sunu diye bilirim ama gayet sevilen ve basarılı bi grubus.bçle olmasak bu kadar insan destek vermess bise.o yüsden sen işine bak bencee
  • pegasus_alp • 3 Kasım 2006 00:00 • #623363
    sonuçta albümümüz yok ve doğal olarak bisde amatörüzzz annadın arkadasım.genede bis eleştirilere acığız yorumların için sağol:):)kib festte izlersin umarım beğenirsinnnn.gene diyorum amatör gruplara tam destek olalım artık ankaradan istanbuldan cıkmasın samsunda da cok sağlam gruplar varr........tekrar tesekkürler emrah amatörlere destek verdiğin içinnn
  • igzas • 3 Kasım 2006 00:00 • #623364
    rebel, bedbin 4 aylık bi grup ..pegasus yeni bi oluşum icinde..adelaide yeni kuruldu..32+1 de son dönemde kuruldu..sadece kangren değil yani yeni olan grup..bilmiyosunuz konusmayın kardeşim
  • kırık_bardak • 4 Kasım 2006 00:00 • #623365
    ya kardesim nedir bu samsunlu grublara bok atma mevzu he aq bari siz yapmayin birer samsunlu olarak kardesim ya alpin de dediği gibi artik ankara we istanbuldan değil samsun dan ciksin rock gruplari lutfen lan işte artik boklamayin gruplari okiş mi .:D
  • FeelTheBass • 4 Kasım 2006 00:00 • #623366
    anima yerine cumartesi sahte rakı cıkacaktır can dostlar..
  • herbert_vtrnr • 6 Kasım 2006 00:00 • #623367
    Ya çıkan grupların eskisi yensi falan filan bunlar boş laflar.Sanki bu gruplar 30 yıldır varda eskidi. Ayrıca kendini geliştiren hiç bi grup eskimez!!!!
    Çamur atanlara lafım daha doğmamış çocuğa don biçiyosunuz!!Farkındaysanız daha konser olmadı!!Bu işe emeklerini zamanlarını veren arkadaşlar var.Tabi bazı eksiklikler olacak,ama şuna inanınki eldeki imkanlarla en iyisi yapılmaya çalışılıyo.Dışarıdan ahkam kesmek cidden koolay!!Alp doğru söylemiş dışlama sahip çık!!! 11-12 Kasım Samsun rock camiasının buluşması ilgilenenlere...