-
2 3 grup var saglam.. Bir üniversitenin rock festivaline yakısır bir organizazyon degil bence..
-
sahte rakı ıste benım grubum:)blues ve rock n roll a doycaksınz...:p adamlar cıddı ıı tavsıye edrım:)
-
bu sene önceki senelerden daha farklı bi organizasyon olacak. Daha çok zaman ayrılıyor bu etkinlik için ve daha dikkatli olmaya calışıyor rock kulubü yönetimindeki arkadaşlar..Önyargılı ve birşeye dayanmayan sacmasapan yorumlarla Samsun gibi bir şehirde çok kısıtlı imkanlarla yapılmaya calışan bu rock festivaline b.k atmak yerine sizde elinizi bi taşın altına sokar ve birşeyler yapmaya calışırsanız o zaman cok daha iyi işler cıkar. Şikayet edip bu ne kardeşim diyeceğinize gelin yardımcı olun bu çatı herkese acık. organizasyona ve sahne alacak gruplara başarılar diliyorum.
-
yaklasık 1 sene boyunce samsun 19 mayıs universitesi rock kulubune ulasmaya calısıyorum en sonunda seslenebilcegim bi yer buldum 19 mayıs universitesinde calmaktan herzaman icin grur duyarız Tabu grubu olarak bizi de yanınızda gormek isterseniz cok seviniriz...
Tabubounce.garaj.org
-
sahterakı ve discordia kendi dallarında çok başarılı gruplar. umarım çok başarılı bir organizasyon olur ;)
-
sahte rakı dinler dönerim...
-
güzel olur diye düşünüyoum. en azından bi açıkhava konerinden güzel olacağı kesin
-
Rock Kulübüne Teşekküler Gerçekleşecek Bu Güzel Festival İçin.
11-12 Kasım da görüşmek üzre.
http:\\kangren.garaj.org
-
geçen senelerdeki gibi olacaksa tam bi felaket rap müzikle rock birbirine karıştırılmasın! sonuçta bu bi rock fest amacına uygun olmalı bence...
-
güzel olacak gayet iyi gruplar ne bekliyo millet ben onu anlamadım??