-
süper festivaldi tek eksik seyirciydi keske daha fazla ilgi ve kalabalık olsaydı süper olurdu.dem ve sahte rakı grupları gercekten iyiydi.dem in gitaristi sahte rakınında bascıyı cok tuttum sahnede süperler di.tekrar böyle festival olsa biz pegasus olarak sonuna kadar gelir gümbür gümbür calarız.teprikler herkeze süperdi benceee
-
Kesinlikle güzel bir organizasyondu... Tabi ki kusursuz değildi ama en azından kusurlu gördüğünüz yerleri yöneime bildirirseniz bi dahaki seneye daha iyi olur... Bu arada artık cidden bok atmayı bırakın yaa... Destek olalaım lütfen yaa zaten bu müziği samsunda yaşatan bi avuç insanız... Konserinde en iisi falan yoktu... Bence herkes iyi Performans sergilediler biz hariç:P
-
Ferhalcim seni sonuna kadar destekliyorum.evt arkadaşlr destek olalım tek yumruk olalım.zaten kaç kişiyizki şuracıkta ;)
-
ya sahte rakı da olan arkadaşlarıma samsundan formatın bas gitaisti olarak tek bişi söylemek istiyorum abi manyaktınız ya hele bas gitaristiniz varya acayip şimarikti ve bu benim çok hoşuma gitti kardeşler yolunuz açik olsun ne diyim
-
Çok sağol sevgili Sonay :)
-
adelaidenın vokali olarak bende bisi yazim bari :)
arkadaşlar cok iyi bi festivaldi bence ve cıkan gruplar mükemeldi en azından herkez işini yapmaya calıstı.ama malesef izleyici acısından zayıftık:(
-
harbiden yaa sahte rakı iyiydi.arkadaslar gercekten ben bu kadarını beklemiodum sizden.dumur sonay sana katılıyorum kardesm.:)bascı kardes feci piskopattı be ben cok eğlendim valla.arkadaslar yolunuz acık olsun gercekten güzeldi.yalnız davulcu arkadasa bi sey sölemek istiyorum kardesim biraz daha tuşeli çalarsan daha iyi olur bence.dediğim gibi sahte rakı gercekten cok hos ve gelecek vaad eden bi grup.insallah istedikleriniz olur arkadaslar.samsundan sevgilerle.bu arada grup arkadaslarımda cok beğendi sizi:) pegasus_alp.
-
yaa harbiden cok tuttum be ben bu sahte rakıyı.abi bascı usakla tanısmak isterim yahu.ne psikopat herifti o öyle süperdi lan sahnede:)dumur senin dediğin gibi feci sımarmıs sahnede(gerci biz o gün beraber izledik zaten konseride:)abi cok iyi valla.bascı kardes devam böyle:)aslında ben rockın role dinlemede sevmemde o tazı ama bu adamlar dinletti bana.arkadaslar tekrar teprikler ve basarılıar
-
Sahte Rakı adına yorumlarınız için cok tesekkurler arkadaslar.
Ama böyle giderse basscıyı gruptan atıcaz sanırım :D
-
en azından elini taşın altına koymaya çalışan insanlarda var bu samsunda..hiç bir şey yapamıyorsanız saygı duyacaksınız.