Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali
  • pegasus_alp • 14 Kasım 2006 00:00 • #623378
    süper festivaldi tek eksik seyirciydi keske daha fazla ilgi ve kalabalık olsaydı süper olurdu.dem ve sahte rakı grupları gercekten iyiydi.dem in gitaristi sahte rakınında bascıyı cok tuttum sahnede süperler di.tekrar böyle festival olsa biz pegasus olarak sonuna kadar gelir gümbür gümbür calarız.teprikler herkeze süperdi benceee
  • 32arti1 • 15 Kasım 2006 00:00 • #623379
    Kesinlikle güzel bir organizasyondu... Tabi ki kusursuz değildi ama en azından kusurlu gördüğünüz yerleri yöneime bildirirseniz bi dahaki seneye daha iyi olur... Bu arada artık cidden bok atmayı bırakın yaa... Destek olalaım lütfen yaa zaten bu müziği samsunda yaşatan bi avuç insanız... Konserinde en iisi falan yoktu... Bence herkes iyi Performans sergilediler biz hariç:P
  • Bilal_grohl_55 • 15 Kasım 2006 00:00 • #623380
    Ferhalcim seni sonuna kadar destekliyorum.evt arkadaşlr destek olalım tek yumruk olalım.zaten kaç kişiyizki şuracıkta ;)
  • kırık_bardak • 16 Kasım 2006 00:00 • #623382
    ya sahte rakı da olan arkadaşlarıma samsundan formatın bas gitaisti olarak tek bişi söylemek istiyorum abi manyaktınız ya hele bas gitaristiniz varya acayip şimarikti ve bu benim çok hoşuma gitti kardeşler yolunuz açik olsun ne diyim
  • FeelTheBass • 16 Kasım 2006 00:00 • #623383
    Çok sağol sevgili Sonay :)
  • noheroinmysky • 16 Kasım 2006 00:00 • #623384
    adelaidenın vokali olarak bende bisi yazim bari :)
    arkadaşlar cok iyi bi festivaldi bence ve cıkan gruplar mükemeldi en azından herkez işini yapmaya calıstı.ama malesef izleyici acısından zayıftık:(
  • pegasus_alp • 17 Kasım 2006 00:00 • #623385
    harbiden yaa sahte rakı iyiydi.arkadaslar gercekten ben bu kadarını beklemiodum sizden.dumur sonay sana katılıyorum kardesm.:)bascı kardes feci piskopattı be ben cok eğlendim valla.arkadaslar yolunuz acık olsun gercekten güzeldi.yalnız davulcu arkadasa bi sey sölemek istiyorum kardesim biraz daha tuşeli çalarsan daha iyi olur bence.dediğim gibi sahte rakı gercekten cok hos ve gelecek vaad eden bi grup.insallah istedikleriniz olur arkadaslar.samsundan sevgilerle.bu arada grup arkadaslarımda cok beğendi sizi:) pegasus_alp.
  • pegasus_alp • 17 Kasım 2006 00:00 • #623386
    yaa harbiden cok tuttum be ben bu sahte rakıyı.abi bascı usakla tanısmak isterim yahu.ne psikopat herifti o öyle süperdi lan sahnede:)dumur senin dediğin gibi feci sımarmıs sahnede(gerci biz o gün beraber izledik zaten konseride:)abi cok iyi valla.bascı kardes devam böyle:)aslında ben rockın role dinlemede sevmemde o tazı ama bu adamlar dinletti bana.arkadaslar tekrar teprikler ve basarılıar
  • FeelTheBass • 17 Kasım 2006 00:00 • #623387
    Sahte Rakı adına yorumlarınız için cok tesekkurler arkadaslar.
    Ama böyle giderse basscıyı gruptan atıcaz sanırım :D
  • igzas • 17 Kasım 2006 00:00 • #623388
    en azından elini taşın altına koymaya çalışan insanlarda var bu samsunda..hiç bir şey yapamıyorsanız saygı duyacaksınız.