Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

  • noheroinmysky • 16 Kasım 2006 00:00 • #623384
    adelaidenın vokali olarak bende bisi yazim bari :)
    arkadaşlar cok iyi bi festivaldi bence ve cıkan gruplar mükemeldi en azından herkez işini yapmaya calıstı.ama malesef izleyici acısından zayıftık:(
Bu konunun tüm mesajları