Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali
  • kırık_bardak • 6 Kasım 2006 00:00 • #623368
    ya arkadaslar artiksıkıldım su bok atma muhabbetinden abi konsere çikaçak olan grular hergün nasıl haldır haldır çalısıyor haberiniz war mı ?yapmayayın ya destek olun ok hepimiz rock muzik dinleyicisiyiz yapmayın bok atmayım yani konser de herkezin nasil performans sergiediğini hep beraber görecez zaten
  • FeelTheBass • 8 Kasım 2006 00:00 • #623369
    aksaklıklardan dolayı konsere katılamıyoruz...herkez den ozur diliyoruz..festivalde tum gruplara basarılar..
  • FeelTheBass • 8 Kasım 2006 00:00 • #623370
    tam tersi geilyoruz...valla geliyoruz...1 gun gecmeden haber yazmamak lazımmıs bunu ogrendim...
  • xlcool • 11 Kasım 2006 00:00 • #623371
    aten2 ye katılıyorum ama hiç yoktan iyidir tabi,ya hiç olmasaydı?destek verilmezse hiç gelişmicek,gelişmicek ya xzaten,en azından 3-4 ayda bir konser olsun dimi?:)rock festivali deniyor ama cmt son çıkan yani en iyi olması gereken grup blues grubu:)(sahte rakı)biz yeterince rocka doyabiliyomuyuzki,rock konserlerne bile yeterince ilgi gösterecek müziksever varmıki,bi blues grubunu getiriyosunuz?ayranı yok içmeye tahtıravanla gider çeşmeye,burawsı samsun kor topal gider boyle,festivale katılan müziğe emek veren tum grup uyelerine teşekkürler
  • Bilal_grohl_55 • 13 Kasım 2006 00:00 • #623372
    Abi Süper bi organizasyondu Rock Klübüne bu etkinliğinden dolayı çok teşekkür ederim.ayrıca festivale çıkan gruplarında başarılarının devamını dilerim herkez kendine iyi baksın.Bol müzikli günler ;)
  • homini • 13 Kasım 2006 00:00 • #623373
    festivali festival yapan halktır birazda...insan bi destek olur..bi avuç insana çaldı gruplar..nerde bu yeni nesil gençlik?????
    sahte rakı mükemeldiiiiiiiiiiii
  • kırık_bardak • 13 Kasım 2006 00:00 • #623374
    rock klübünde bulunan bütün arkadaşlarıma böyle bir konser düzenledikleri için teşekkur ediyorum başkan burak ve yardımcısı öonder kardeşlerim sizlerede sonsuz teşekkürler
  • FlashRoyal • 13 Kasım 2006 00:00 • #623375
    öncelikle festivalin düzenlenmesinde emeği geçen ve bizi evimizde gibi hissettiren tüm arkadaşlara sahte rakı grubu olarak teşekkürü bir borç biliriz.
    yorumlara gelecek olursak sanırım zor şartlar altında yapılacak bu tip organizasyonalara bu denli yüklenmek kimseye fayda getirmeyeceği gibi gelecekte yapılacak organizasyonlarada motivasyon anlamında zarar verecektir. tabi ki eksik bulunan noktalar olacaktır ve bunlar ancak doğru mecralara ulaştırıldığı noktada yarar sağlayacaktır.
    xlcool arkadaşın yazdıklarına takıldım. yanlış anlaşılmasın bunu sahte rakı grubu olarak kişisel algılamıyoruz ancak müzik adına yapılabilecek en büyük yanlışlardan biriside müziği ve müzisyeni kategorize etmektir diye düşünüyorum. evet bizde "blues" müziği icra eden bir grubuz ama "sınırlara" bu kadarda takılmıyoruz. rock kelimesini sadece bir müzik tarzıyla sınırlandırmak yanlıştır bana göre. rock bir kültürdür sonuçta. nasılki bizde bu kültürün içinde müzik yapmaya başlayıp, bu kültürün birçok alt kolundan etkilendiysek ve haz duyduysak eminim sahne aldığımız sırada orada bulunan insanlarda olaya bu kadar geniş bakabildiler. sonuç olarak kelimelere bu kadar takılmanın anlamsız olduğunu düşünüyorum.
    tüm samsunlulara bir kez daha candan teşekkürler. umarım yarattığınız bu oluşum engellere takılmaksızın gerçekleşmeye devam eder. sevgiler
  • herbert_vtrnr • 13 Kasım 2006 00:00 • #623376
    Bi festivalde böyle geçti.... Ne diyim sahte rakı,dem bunları izlemeyenler çok şey kaçırdı. Her tarz vardı en önemliside buydu bana göre.Rock Klübüne tekrardan teşekkürler....
  • Bilal_grohl_55 • 14 Kasım 2006 00:00 • #623377
    Evt abi haklısın valla