Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

  • xlcool • 11 Kasım 2006 00:00 • #623371
    aten2 ye katılıyorum ama hiç yoktan iyidir tabi,ya hiç olmasaydı?destek verilmezse hiç gelişmicek,gelişmicek ya xzaten,en azından 3-4 ayda bir konser olsun dimi?:)rock festivali deniyor ama cmt son çıkan yani en iyi olması gereken grup blues grubu:)(sahte rakı)biz yeterince rocka doyabiliyomuyuzki,rock konserlerne bile yeterince ilgi gösterecek müziksever varmıki,bi blues grubunu getiriyosunuz?ayranı yok içmeye tahtıravanla gider çeşmeye,burawsı samsun kor topal gider boyle,festivale katılan müziğe emek veren tum grup uyelerine teşekkürler
Bu konunun tüm mesajları