Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali
  • herbert_vtrnr • 17 Kasım 2006 00:00 • #623389
    Ya arkadaşalr Demi unutmayın hea adamlar süperler.Tüm tarzların altından kalktılar helal olsun :)))
  • rockmisali • 17 Kasım 2006 00:00 • #623390
    yaa arkadaslar iyi hosta.sahte rakıda iyidi dem de yalnız samunumuzun gruplarını unutmayalı bence.samsunda pegasus gibi sahneleri hoptan sahneyi yıkan bi grubumuz var bizim.dağıldılar zor günler gecirdiler ama alp ve özgürü kutlamak lazım gene cıktılar ve bence festivalin en baba grubuydular.bu elemanlarla tanısmak istiyorum en kısa zamanda.alp süper bi vokal ve sahnede manyak bence.pegasusu unutmayalım arkadaslar.böyle grup samsundan zor cıkar bence.ben istanbulda okuyoruym.istanbul ankara ve eskisehirde cok sağlam bi hayran kitleleri var herkez cok beğeniyor ve bişiyler beklyiyor bu grup tan.alp süpersin abi en kısa zamanda tanısmak istiyorum seninle
  • rockmisali • 17 Kasım 2006 00:00 • #623391
    demo albümü çıkcaktı pegasusun en son duyduğumuza göre.ama istanbulda olduğum için bi bilgim yok suan bi bilgisi olan varsa yassın kardesler
  • pegasus_alp • 17 Kasım 2006 00:00 • #623392
    tesekkürler arkadaslar herkes iyidi o aksam.emek veren herkesin eline sağlık
  • mannakrocker • 17 Kasım 2006 00:00 • #623393
    kesinlikle katılıyorum sana rockmisali pegasus süper ötesi bi grup.festivalde cok iyilerdi gerci herifler herzaman cok iyi.cok konserlerini izledim ve hiç bi konserden memnunsuz ayrılmadım gecekten cok iyiler.vokalleri mükemmel sahnede davulcuları cok sağlam bi davulcu.diğer arkadasları tanımıyorum yeni kadro sanırım.besteleri mükemmeldi affet ve kamile bayıldım ben al askınıyı zaten herkez biliyo.vokalinin seside sahne performansıda çok iyi abicim.nediyim insallah en kısa zamanda albümü yaparlar.beyler sizi sevende destekleyende cok arkanız sağlam yani devam edin abicim mükemmelsinizz gercektenn
  • yalnızmıyım • 17 Kasım 2006 00:00 • #623394
    millet katılıoyorum size pegasus cok iyi bi grup.kardesim davulcularının eski öğrencisi.özgür süper bi davulcu.festivalde izledim gene süperlerdi valla.vokalleri çok iyi bu grubun sesi mükemmel bence ama sevmiyorum alp denen herifi çok ukala be kardesim.ama yiğidi öldir hakkını yeme vokalide sahne performansıda mükemmel.sarkılarıda cok güsel kesinlikle tutar bu sarkılar.alp seni sevmesemde abi sen işini gercekten cok iyi yapıyosun vokalinde sahne performansında cok iyi.ama bu kadar ukala olma benceee
  • mannakrocker • 17 Kasım 2006 00:00 • #623395
    beyler bu adamların üstüne gitmeyin artık yahu.cok konserlerine gittim ve hiç bi zaman ukalıklarını görmedim.bence yanlıs düşünüyosun arkadasım bi insanı tanımadan böyle bi yorum yapma bence.haa müzikleri konusunda hem fikiriz ama bu konuda değil.adamlar hiçte ukala falan değiller boş konusma bencee
  • pegasus_alp • 17 Kasım 2006 00:00 • #623396
    arkadasım performansımız hakkında yaptığın yorumlar için tesekkür ediyorum önce.ama bana ukala demişsin sen beni ne kadar tanıyosunda bana ukala diyosun.beni bilen bilir kardes sen bi araştır istersen.kimseye ukalalık yapmayız biz her zaman haddimizi biliriz.böyle aptal aptal yorumlar yapıpta sinirlendirmeyin benii.grup hakkında yorum yazcaksanız yazın.bu ne grubu seviyomusta alp çok ukalaymıs.sana sadece bi siktir git diyorum salak herifff.gel tanı beni ondan sonra ne yazarsan yaz.hem benim kişiliğim seni ne ilgilendirir kardesim.gelirsin konsere müziğimizi beğeniyosan dinlersin beğenmiyosan defolur gidersin.bir daha benim kişiliğim hakkında böyle salakca yorumlar yapma
  • rockmisali • 17 Kasım 2006 00:00 • #623397
    alp hazır seni bulmusken burda demo ne zaman çıkıcak kardes?? 4 14 hatta 24 gözle bekliyoruz:)birde seninle tanısmak tanısmak istiyorum kardes bi mahsuru yoksa eğer
  • pegasus_alp • 17 Kasım 2006 00:00 • #623398
    abicim bütünb hazırlıklarımız bitmek üzere parayıda bulduktan sonra en gec 2 ay içersinde piyasada olcak insallah.tabi tanısırız kardes......