Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

  • mannakrocker • 17 Kasım 2006 00:00 • #623393
    kesinlikle katılıyorum sana rockmisali pegasus süper ötesi bi grup.festivalde cok iyilerdi gerci herifler herzaman cok iyi.cok konserlerini izledim ve hiç bi konserden memnunsuz ayrılmadım gecekten cok iyiler.vokalleri mükemmel sahnede davulcuları cok sağlam bi davulcu.diğer arkadasları tanımıyorum yeni kadro sanırım.besteleri mükemmeldi affet ve kamile bayıldım ben al askınıyı zaten herkez biliyo.vokalinin seside sahne performansıda çok iyi abicim.nediyim insallah en kısa zamanda albümü yaparlar.beyler sizi sevende destekleyende cok arkanız sağlam yani devam edin abicim mükemmelsinizz gercektenn
Bu konunun tüm mesajları