beyler bu adamların üstüne gitmeyin artık yahu.cok konserlerine gittim ve hiç bi zaman ukalıklarını görmedim.bence yanlıs düşünüyosun arkadasım bi insanı tanımadan böyle bi yorum yapma bence.haa müzikleri konusunda hem fikiriz ama bu konuda değil.adamlar hiçte ukala falan değiller boş konusma bencee