Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

  • pegasus_alp • 17 Kasım 2006 00:00 • #623396
    arkadasım performansımız hakkında yaptığın yorumlar için tesekkür ediyorum önce.ama bana ukala demişsin sen beni ne kadar tanıyosunda bana ukala diyosun.beni bilen bilir kardes sen bi araştır istersen.kimseye ukalalık yapmayız biz her zaman haddimizi biliriz.böyle aptal aptal yorumlar yapıpta sinirlendirmeyin benii.grup hakkında yorum yazcaksanız yazın.bu ne grubu seviyomusta alp çok ukalaymıs.sana sadece bi siktir git diyorum salak herifff.gel tanı beni ondan sonra ne yazarsan yaz.hem benim kişiliğim seni ne ilgilendirir kardesim.gelirsin konsere müziğimizi beğeniyosan dinlersin beğenmiyosan defolur gidersin.bir daha benim kişiliğim hakkında böyle salakca yorumlar yapma
Bu konunun tüm mesajları