Kesinlikle güzel bir organizasyondu... Tabi ki kusursuz değildi ama en azından kusurlu gördüğünüz yerleri yöneime bildirirseniz bi dahaki seneye daha iyi olur... Bu arada artık cidden bok atmayı bırakın yaa... Destek olalaım lütfen yaa zaten bu müziği samsunda yaşatan bi avuç insanız... Konserinde en iisi falan yoktu... Bence herkes iyi Performans sergilediler biz hariç:P