Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi 6.Rock Festivali

  • pegasus_alp • 17 Kasım 2006 00:00 • #623386
    yaa harbiden cok tuttum be ben bu sahte rakıyı.abi bascı usakla tanısmak isterim yahu.ne psikopat herifti o öyle süperdi lan sahnede:)dumur senin dediğin gibi feci sımarmıs sahnede(gerci biz o gün beraber izledik zaten konseride:)abi cok iyi valla.bascı kardes devam böyle:)aslında ben rockın role dinlemede sevmemde o tazı ama bu adamlar dinletti bana.arkadaslar tekrar teprikler ve basarılıar
Bu konunun tüm mesajları