yaa harbiden cok tuttum be ben bu sahte rakıyı.abi bascı usakla tanısmak isterim yahu.ne psikopat herifti o öyle süperdi lan sahnede:)dumur senin dediğin gibi feci sımarmıs sahnede(gerci biz o gün beraber izledik zaten konseride:)abi cok iyi valla.bascı kardes devam böyle:)aslında ben rockın role dinlemede sevmemde o tazı ama bu adamlar dinletti bana.arkadaslar tekrar teprikler ve basarılıar